Comanda se efectueaza pe site prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi. Cand sunt adaugate toate produsele dorite in cosul de cumparaturi aceasta se finalieaza, urmand a alege metoda de plata dorita.
Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului.
Pentru a inregistra o comanda este necesara inregistrarea cu un cont in site. Înregistrarea fiecărei persoane se va face utilizând date concrete, corecte și valide, completând toate câmpurile solicitate. În situația în care adresa de facturare este diferită de cea de livrare, acest lucru se va menționa expres, eventualele obiectiuni nefiind opozabile Operatorului.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va anula comanda sau va o trimite fara acel Bun si/sau serviciu.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de nebunici.ro, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
- In cazul inregistrarii de comenzi false de catre cumparator cu furnizarea unor date de contact fictive
- In cazul inca care cumparatorul refuza primirea unei comenzi plasate anterior, fara un motiv intemeiat;
-in cazul in care unul sau mai multe produse comandate nu sunt disponibile pe stoc;
Pentru comenzi care depasesc 1500 lei sau pentru produse care se aduc pe comanda speciala, se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar.
Livrarea
Acest site este destinat exclusiv pentru livrarile in Romania, neavand posibilitatea sa expediem colete international
Termenii de livrare sunt intre 1 – 3 zile lucratoare de la data la care noi predam coletul catre firma de curierat – veti primi notificari in acest sens.
De regula termenii de livrare sunt respectati si livrarea se face de obicei in maxim 1 zi lucratoare de la predarea coletului, insa exista situatii exceptionale, pe care nu le putem controla, in care termenii mentionati sa fie depasiti. Durata de livrare este raspunderea firmei de curierat, si pentru orice situatii puteti face reclamatii direct catre aceasta sau ne puteti contacta si inregistram noi o sesizare in numele dvs.
Plata coletelor se poate efectua prin:
ramburs cash la curier – achitati comanda numerar la primirea produselor;
in avans in cont – prin transfer bancar sau ordin de plata in contul nostru bancar (Depunerea la ghiseu nu este acceptata!)
cu cardul online;
Puncte de recompensa
Clienții www.nebunici.ro nu sunt doar clienți și atât. Sunt oamenii cărora noi dorim să le oferim fericire. Sunt oamenii pe care dorim să îi răsplătim prin produse si servicii de calitate.Sunt prietenii noștri.
Cum functioneaza sistemul de puncte de recompensa ?
O foarte mare parte dintre produsele afisate pe acest site, au afisate atat pret in LEI cat si pret in puncte de recompensa. Un punct de recompensa este echivalent cu un LEU (RON), iar valoarea punctelor difera de la un produs la altul. Dvs. in calitate de client, puteti opta sa platiti doar in LEI, doar in PUNCTE sau chiar si plata MIXTA.
Spre exemplu, dacă un produs are prețul de 10 lei, atunci, de regulă, prețul său în puncte de recompensă este de 10 puncte. Odată ce ați cumpărat produsul vi se vor oferi alte puncte de recompensă pe care le puteți utiliza ulterior (punctele oferite variază în funcție de valoarea produsului/produselor cumpărat/cumpărate).
- Cumpărați produse de pe www.nebunici.ro – Primiți puncte!
- Acumulați puncte – Cumpărați cu ele produse din siteul nostru

Fiecare produs, va avea afisat in coloana "Nume produs", urmatoarele informatii:
- Numele produsului;
- In cazul in care aveti puncte de recompensa, acestea sunt afisate sub numele produsului
- Pretul produsului in "Puncte de recompensa" - Daca produsul poate fi cumparat in puncte
In cazul in care aveti puncte de recompensa, in pagina din cosul de cumparaturi veti gasi o casuta cu Puncte de folosit, imediat langa casutele pentru voucher sau cupon. In aceasta casuta puteti introduce numarul de puncte de recompensa pe care doiriti sa le utilizati la achizionarea produsului

IMPORTANT !
- Nu puteti specifica un numar mai mare de puncte decat aveti dvs disponibile in cont;
- Nu puteti specifica un numar mai mare de puncte, decat costul total al cosului dvs. de cumparaturi.
Odata ce ati utilizat un anumit numar de puncte de recompensa pentru a achita contravaloarea unor produse, punctele recompensa utilizate vor fi automat scazute din contul dvs. de client
Puteti oricand verifica punctele recompensa de care dispuneti, daca sunteti autentificat in contul dvs.
NOTA: - Prin acest sistem de puncte, dorim sa ne fidelizam clientii. Cei care vor cumpara de pe site-ul nostru si dupa un timp vor reveni cu noi comenzi (respectiv clientii fideli), vor reusi sa obtina un pret mai mic pe produs, datorita punctelor de recompensa. Veti putea plati mai putin pentru produsele achizitionate, deoarece puteti sa o platiti cu punctele recompensa acumulate. Cu cat comanda dvs este mai mare, cu atat punctele de recompensa sunt mai multe.

