Comanda si livrare

<

Comanda se efectueaza pe site prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi. Cand sunt adaugate toate produsele dorite in cosul de cumparaturi aceasta se finalieaza, urmand a alege metoda de plata dorita.
  Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului.
Pentru a inregistra o comanda este necesara inregistrarea cu un cont in site. Înregistrarea fiecărei persoane se va face utilizând date concrete, corecte și valide, completând toate câmpurile solicitate. În situația în care adresa de facturare este diferită de cea de livrare, acest lucru se va menționa expres, eventualele obiectiuni nefiind opozabile Operatorului.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va anula comanda sau va o trimite fara acel Bun si/sau serviciu.

 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de nebunici.ro, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
- In cazul inregistrarii de comenzi false de catre cumparator cu furnizarea unor date de contact fictive
- In cazul inca care cumparatorul refuza primirea unei comenzi plasate anterior, fara un motiv intemeiat;
-in cazul in care unul sau mai multe produse comandate nu sunt disponibile pe stoc;
 
Pentru comenzi care depasesc 1500 lei sau pentru produse care se aduc pe comanda speciala, se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar. 

Livrarea
Termenii de livrare sunt intre 1 – 3 zile lucratoare de la data la care noi predam coletul catre firma de curierat – veti primi notificari in acest sens.
De regula termenii de livrare sunt respectati si livrarea se face de obicei in maxim 1 zi lucratoare de la predarea coletului, insa exista situatii exceptionale, pe care nu le putem controla, in care termenii mentionati sa fie depasiti. Durata de livrare este raspunderea firmei de curierat, si pentru orice situatii puteti face reclamatii direct catre aceasta sau ne puteti contacta si inregistram noi o sesizare in numele dvs.
Plata coletelor se poate efectua prin:
ramburs cash la curier – achitati comanda numerar la primirea produselor;
in avans in cont – prin transfer bancar sau ordin de plata in contul nostru bancar (Depunerea la ghiseu nu este acceptata!)
cu cardul online;